7000 30 22 021

10 55555 0912

92 55555 0919

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه ۰۹۰۰

5/5

آیا شما هم دوست دارید که شماره دلخواهتان را داشته باشید؟ شما می توانید به راحتی اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه نمایید.

اپراتور ام تی ان ایرانسل شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی است که در سال ۱۳۸۴ با سرمایه گذاری ام تی ان آفریقای جنوبی در ایران راه اندازی شد. این شرکت که هم اکنون تا ۹۰ درصد شبکه ۴G و ۴.۵G در کشور را تحت پوشش قرار داده هر ساله پیش کدی را برای خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه برای مشترکین خود فراهم می آورد. 

طرح خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه که اولین بار با نام شماره طلایی معرفی شد در اولین سالهای حضور ایرانسل در ایران شروع و باعث رشد و پیشرفت این شرکت میان مشترکین تلفن همراه در ایران گردید.

پیش شماره های موجود برای خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه 

اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه را دارید باید از پیش کدهای ارائه شده اطلاع داشته باشید. طبق اعلام شرکت ایرانسل، افراد می توانند از بین پیش کدهای ۰۹۳۰ ، ۰۹۳۳ ، ۰۹۳۵ ، ۰۹۳۶ ، ۰۹۳۷ ، ۰۹۳۸ ، ۰۹۳۹ ، ۰۹۰۰ ، ۰۹۰۱ ، ۰۹۰۲ ، ۰۹۰۳ ، ۰۹۰۴ و ۰۹۰۵ شماره های دلخواه خود را انتخاب نمایند. البته توجه داشته باشید که تمامی این پیش کدها قیمت های متفاوتی داشته و شامل شماره های موجود در شبکه می باشند.

خرید_سیم_کارت_ایرانسل_با_شماره_دلخواه

قیمت خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

همانطور که می دانید قیمت سیم کارت های ایرانسل پایین تر از اپراتورهای دیگر در کشور است. این تفاوت قیمت برای خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه نیز صورت گرفته است. اما تفاوت قیمت خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه به چند عامل وابسته است. پیش کد، کد شروع شماره و میزان رندی شماره از عوامل ایجاد تفاوت قیمت سیم کارت های ایرانسل می باشند.

روش های خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه را دارید می توانید از طریق روش های زیر اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه خود نمایید.

روش اینترنتی خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

راحت ترین روش یرای خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه مراجعه به سایت ایرانسل و انتخاب شماره دلخواه تان است.در این روش شما با کلیک بر روی لینک خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه وارد سایت ایرانسل شده و با انتخاب کد و شماره مورد نظرتان از موجود بودن شماره دلخواه اطلاع حاصل می نمایید. در صورت موجود بودن شماره، شما می توانید با خرید سیم کارت و ارسال آن توسط پست درب منزل سیم کارتتان را دریافت نمایید و پس از دریافت سیم کارت با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در سطح کشور اقدام به فعال سازی سیم کارت ایرانسل تان نمایید.

روش حضوری خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

شما می توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مانند دفتر پیشخوان ۱۹۷۴ کسری همراه و یا مراکز و نمایندگی های فروش سیم کارت ایرانسل اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه نموده و در همان دفتر خط ایرانسل خود را فعال نمایید.

خرید_سیم_کارت_ایرانسل_با_شماره_دلخواه

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه ۰۹۰۰

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد شرکت ایرانسل سالانه پیش کدی را برای خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه برای مشترکین خود فراهم می آورد. جدیدترین پیش کد عرضه شده شرکت ایرانسل کد جذاب ۰۹۰۰ می باشد. شروع قیمت پایه سیم کارت های ۰۹۰۰ از مبلغ ۹۰۰ هزار تومان بوده و با توجه به نیاز افراد در شش سطح عرضه شده است.

شما می توانید برای خرید سیم کارت های ۰۹۰۰ به فروشگاه اینترنتی ایرانسل مراجعه و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من به صورت اینترنتی شماره خود را خریداری نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مانند دفتر پیشخوان ۱۹۷۴ کسری همراه و یا مراکز و نمایندگی های فروش سیم کارت ایرانسل اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل ۰۹۰۰ نموده و در همان دفتر، خط ایرانسل خود را فعال نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران کسری همراه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =